HTML

Rólam és másokról

Friss topikok

2009.07.10. 10:08 avato

13,az előzőt rosszul írtam

hónapok után végre kiszenvedtem magamból hét dolgot, miután két kollegámat felkértem erre, illetve ők voltak lelkesek, miután meséltem nekik róla, megírták, megmutatták, megbeszéltünk és időnként visszatértek rá húzás szintjén, hogy én mikor. nekem pöppet nehezebb volt annyiban, h én már egyszer írtam ilyet Adélnak és az előző blognak, most nem akartam semmiben sem hasonlót. na most megírtam nekik, és vas este itthonról elküldtem a fiúnak meg a lánynak. aszittem, jó címekre, mármint céges emailcímre. hát... kicsit nem jó, mert ami g-vel kezdődött, hát, az nem Gabi, hanem Gábor, egy másik céges kollega, én mondjuk nem ismerem, de ilyen is van. erre mondom, most milyen jó, ő is megkapta, biztos örül neki, erre Gabi mondja: Te aztán tudod, hogy kell barátokat szerezni... hát ja, hát ja.

még írni akartam vmit, de most szomszédokat nézek és elfelejtettem.

pá.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pletykapont.blog.hu/api/trackback/id/tr401237897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása