HTML

2009.06.26. 09:43 avato

4.

hát ja, Jacko rest in peace.

Ma eddig ez volt: mivel tegnap este igen sokáig ment a tévézés, Fábry-shown való röhögés, ma elég soká ébredtem, 7-kor kb.,és akkor se magamra, hanem a rádióra, ami éppen bemondta M.J. halálhírét. Mondjuk ettől fölébredtem, Tv (amit egyébként reggel nem használunk), bekapcs, és próbáltam megtudni még dolgokat. Azt mondták, hogy akik élete a show után megváltozott, aszittem, hogy a brada után,de joshi barat, hát az nem érdekel. nagy nehezen azért fél kilenc körül odaérhettünk az oviba (ja, csak a fehér nadrágomat tudtam fölvenni, de még mielőtt fölszálltam volna a bringára, már összekoszolódott,váááá) , utána elmentem plusba, férjemnek paprikás szalonnát venni, bár jól lemorogtam. De azért vettem. Utána matchba el, mindenfélét venni, ahol is a négy joghurtból egyet vesztettem, mert a pénztárnál kiröpült a kezemből, padlóra placcs, szétrepedt, bocsi. merugye mindig úgy kell kapkodni a pénztároslányak fürge kezei miatt. de nem baj ez, nem azért mondom, gyorsak, ügyesek ezek a lányok. csak én meg nem. aztán haza, szembefölhősödött az ég, úgy tűnik. hazafelé mondom, tudok én egy rövidebb utat az erdőn keresztül, buzi egy ötlet volt, mintha elfelejtettem volna, hogy itt méteres esők voltak, ugye. hát ja.kicsit fölázott. most már itthon vagyok, ettem ilyen tejberizstet, most csak döglök, a szomszédokat fogom nézni (szaszégyi), és paprikás krumplit kell főzni, csak nem hoztam krumplit, azt hittem, hogy az itthoni készletből már van új. nincs. még nem tudom, mi lesz, de fölkelni mondjuk nem akarok és újra boltba menni. háromkor visszemegyek oviba, és elmegyünk könyvtárba, aztán haza és már mehetek is dolgozni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pletykapont.blog.hu/api/trackback/id/tr141209400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása