HTML

Rólam és másokról

Friss topikok

2009.07.10. 15:07 avato

14.

mondtam még, h jövök. nincs is jobb annál, mint ha az ember úgy tud elmenni boltokba, h tudja, h van pénze. Fizetés van. 10-e. Ma mentem oda végre a fehérmenűboltba a rég megrendelt és végre megjött melltartókért. Look!

 

 

 

 

 

Lehet, h nem szép, bár szerintem igen és tart is, nem lehet mindig a félkosaras szarokat venni. Vagyis igen, csak nekem annál jobban lóg. Na, mindegy.

Egyébként az viszont fura vagy olyasmi, h (most már) igazán nem vok vékony, 1,71 cm-hez legalább 73 kg, és ezt látom is magamon és néha mégis úgy érzem, hogy más ez a kövérség, mint mondjuk, volt, h 19 évesen is voltam 60 és 73 kg. Ég és föld, tehát az egyik súllyal vékonynak nézhettem ki, a másikkal pedig igazán kövérnek, előnytelen, tökrövid hajjal és mégis, most úgy érzem, néha egészen jól nézek ki azzal is, h túlsúlyom van. Valahogy jobban viselem vagy mi. Ha már mell, akkor legyen stb., és ha nagy  a segggem,az se baj. Ez lehet, h olyan asszonyos, nőies kövérség. De lehet, h ez csak duma.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pletykapont.blog.hu/api/trackback/id/tr891238625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása