HTML

Rólam és másokról

Friss topikok

2009.06.21. 15:36 avato

Első

Üdv Mindenkinek!

A másik blogom után már annyi minden eszembe jutott, amit meg szeretnék osztani szélesebb tömegekkel, hogy az új felület után kiált.

Mint ahogy utánam is kiáltottak 14 éves fiúk öt nappal ezelőtt, azt, hogy ".... széééééééééééép vaaagy!!!!!", aztán meg többször azt, hogy fúúúúúj!!! Hát... ja, szóval érzem én azt, hogy olyan szép nem vagyok, de azért még így nem szóltak be. Először talán föl se fogtam, azzal együtt, hogy mivel elég lassan bicajoztam el mellettük meg már előzőleg is hátranéztek stb., vhogy éreztem, hogy be fognak szólni, de azért mégsem. Vagyis azért ez meglepett. Meg vhogy szívesen vissza is mentem volna, hogy te torz kis fing, lehet, hogy nem tetszem Neked, de muszáj ezt meg is mondani? Tehát hogy ez az utánakiabálós-beszólogatós dolog ez nála megszokott, mindig úgy érzi, hogy ki kell nyilvánítani a véleményét, vagy őt otthon tényleg így nevelték, hogy soha senkit ne kíméljen, vagy netalántán annyira sértem az esztétikai érzékét, hogy legszívesebben ott a helyszínen, ha lehetőséget biztosítanék rá, agyon is ütne. És persze azt is tudom, hogy nekem, a felnőttnek nem kell foglalkozni egy ilyen kis véglénnyel, és lehet, ha maga Cindy C. vagy bárki jön vele szembe, azt is lerondázza, de azért ugye mégis fáj. Egy későbbi időpontban kedves olvasóimat talán megszavaztatom a külsőmet illetően.

Aztán majd persze be is mutatkozom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pletykapont.blog.hu/api/trackback/id/tr731198865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása