HTML

Rólam és másokról

Friss topikok

2009.07.02. 08:13 avato

9.

ez egy rutinblog: szal tegnap reggel hazajövés, aludni akartam, de nem úgy sikerült. borsófőzeléket akartam odadobni, míg a többiek reggeliznek, de elfelejtettem, így csak mikor hazaértem fél kilenc körül, ovi plusz boltbamenés virsliért után, (vettem még zsömlét és WCpapírt is), akkor főzögettem, utána meg már rákatt a netre és vetkőzéstet hallgattam megint, aztán meg csak 11-től egyig aludtam, nagyon álmos is voltam, fél három Andi kozm., szempillafestés, hogy szép legyek Bp-re, este hamar aludtam. Ma reggel a gyerekem korán akart oviba menni, közös csoport, amit úgy ált. nem szeret, most mégis korán akart menni, állítása szerint nem azért, hogy E-vel, unokatesó, akivel már két napja haragban vannak, találkozhasson, na mindegy, szal elvittem 7.40-kor, aztán már itthon vagyok, nem reggeliztem, mert csak két zsömle volt itthon. várom, hogy legyen pénz a számlámon, családi pótlék v vmi, császármorzsit főzök és nem vagyok hajlandó ma sem semmi istennek tetszőt csinálni. talán egy kis vetkőzést hallgatok, lásd fent. meg blogokat olvasgatok. puszi.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pletykapont.blog.hu/api/trackback/id/tr161221438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása