HTML

Rólam és másokról

Friss topikok

2009.07.02. 08:28 avato

10.

ja, tegnap pedig most már tényleg hosszú idő után beszéltem az Ildivel. most már dolgozik, de hát ahogy én azt hittem , h most ez jó lesz és előbbre viszi és tényleg vmi jobb lesz neki és jól érzi magát v legalábbis sokat keres... hát, ehhez képest elkeserítő, amiket mondott. a pénz meg a felelősség , a munkavégzés mikéntje, a törvénytelenség a gyárban stb., h mi mindent tehetnek meg ezekkel az emberekkel, akik tényleg éhbérért dolgoznak ott stb. Az Ildi... hát ja, érdekes, hozzá vajon egészséges módon ragaszkodom vagy nem? azt gondolom, h ez egy igazi kapcsolat és igenis őt meg akarom tartani, őt sokra tartom, illetve pont olyannak tartom őt, hogy nem sok ilyen ember van, akiről tudom, hogy nem tökéletes, nem idealizálom egyáltalán, és annyira szeretem. hihetetlen, hogy már '91 óta ismerem. És ki írna ki még ilyen az iwiwre a magamról rovatba, hogy "... vajon mit szólna a kislány a nőhöz, aki lettem...?" hát, ennyi.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pletykapont.blog.hu/api/trackback/id/tr711221462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása